NKVTS
  • Prosjekter
  • Om oss
  • EN
  • Vold og overgrep
  • Katastrofer, terror og stressmestring
  • Tvungen migrasjon og flyktninghelse
  • Behandling og implementering
  • Ansatte
  • Prosjekter
  • Om oss
  • Publikasjoner
  • Seminarer og arrangementer
  • EN
Hjem / Recognising the newcomer: education policy and teaching practices in Norway and England.
Tema: Tvungen migrasjon og flyktninghelse

Recognising the newcomer: education policy and teaching practices in Norway and England.

Soye, E., Hilden, P. K., Andersen, A. J., Watters, C., (2023). Recognising the newcomer: education policy and teaching practices in Norway and England. Frontiers Media S.A.. doi:10.3389/feduc.2023.1231633

Forskerne

  • Andersen, Arnfinn Jomar

    Andersen, Arnfinn Jomar

    Forskningsleder

    Vis profil
  • Hilden, Per Kristian

    Hilden, Per Kristian

    Forsker II

    Vis profil
NKVTS

NKVTS utvikler og sprer kunnskap og kompetanse om vold og traumatisk stress. Formålet er å bidra til å forebygge og redusere de helsemessige og sosiale konsekvensene som vold og traumatisk stress kan medføre.


  • Om oss
  • Ansatte
  • Ledige stillinger
  • Publikasjoner
  • Prosjekter
  • Seminarer og arrangementer
  • Meld deg på vårt nyhetsbrev

Postadresse

Pb. 181 Nydalen
0409 Oslo

Besøksadresse

Gullhaugveien 1-3
0484 Oslo

Kontakt

22 59 55 00

postmottak@nkvts.no

Sosiale medier

Facebook

LinkedIn


Personvernerklæring

Organisasjonsnummer: 986 304 096